سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین دانشگاه های مجارستان

بهترین دانشگاه های مجارستان

دانشگاه های مجارستان به دلیل مدارک معتبر و نیز تدریس به زبان غیر مجاری و ویژگی هایی از این دست ، هرساله تعداد زیادی دانشجوی بین المللی را در فهرست دانشگاه های خود دارد. لذا دانشجویان خارجی همواره به دنبال تحصیل در خارج از کشور و در پی یافتن مراکز معتبر علمی این کشور هستند که به همین دلیل  فهرستی از بهترین  دانشگاه های مجارستان در زیر آمده است .

دانشگاه سگد:

دراین دانشگاه کمک هزینه های تحصیلی در مجارستان برای همه ی دانشجویان بین المللی پیش بینی شده است .در زمینه ی دارو سازی و زبان شناسی در رنکینگ جهانی جزو 200 دانشگاه برتر در جهان است که اکثر درس ها به زبان انگلیسی تدریس میشوند.

دانشگاه دبرسن:

این دانشگاه در زمینه ی علوم پزشکی از بهترین دانشگاه های مجارستان است و به پذیرش دانشجویان بین المللی اختصاص یافته و علوم پزشکی در آن به دوصورت عملی و تئوری ارائه میشوند و  تدریس آنها با زبان انگلیسی صورت میگیرد.آموزش های داده شده در این دانشگاه با استانداردهای بین المللی کاملا مطابقت میکند.

دانشگاه اتوش لورند :

در شهر بوداپست مجارستان مستقر است که اولین و تنها دانشکده های آن دانشکده ی الهیات و هنر بود اما در سال های بعد دو دانشکده ی پزشکی و حقوق هم به ساختار آن اضافه شد . دروس ارائه شده در این دانشگاه به دو زبان مجاری و انگلیسی تدریس میشوند.  رشته های زبان شناسی، روان شناسی ، ادبیات و زیست شناسی جزیی از رشته های این دانشگاه است.

دانشگاه علوم پزشکی پچ:

از قدیمی ترین دانشگاه های مجارستان با 642 سال قدمت میباشد و یکی از معروف ترین و قوی ترین دانشگاه های تحقیقاتی در دنیاست که در رشته های پزشکی، دارو سازی، دندان پزشکی ، موسیقی وهنرهای نمایشی،  از سراسر دنیا دانشجو میپذیرد.

دانشگاه بین المللی فنی و مهندسی بوداپست

دروس ارائه شده در این دانشگاه به 6 زبان ایتالیایی، انگلیسی، روسی، مجاری ، آلمانی، فرانسوی، تدریس میشوند . این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های مجارستان در زمینه ی فنی و مهندسی بوده و نیز به نام ترین دانشگاه در همین زمینه در اروپای مرکزی نیز میباشد.

کالج های معتبر کشور بوداپست

علاوه بر دانشگاه های نام برده شده، در کشور مجارستان تعدادی کالج نیز در حال فعالیت علمی هستند که با دانشگاه ها برابری میکنند و مدارک معتبری را به دانشجویان خود ارائه می دهند که از جمله مهم ترین آنها کالج های ، سوینبرن بوداپست، چمپلین بوداپست ، مک دانیل بوداپست،و کالج بین المللی بوداپست را میتوان نام برد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی در مورد تحصیل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلای در تماس باشید

021-88288200