سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رتبه بندی دانشگاه های مجارستان

رتبه بندی دانشگاه های مجارستان

مجارستان کشوری واقع در اروپای مرکزی و عضو اتحادیه ی اروپاست هر چند که قدمت آن در زمینه ی آموزش عالی کمتر از دیگر کشور های اوپایی است ولی  به دلایلی مانند هزینه ی زندگی معقول، تدریس به زبان انگلیسی و امکانات آموزشی مناسب ونیز جذب دانشجویان بسیاری از سراسر دنیاو  ... در مسیر طی کردن پیشرفت سریع قرار گرفته وبه همین دلیل  بعنوان نامی در فهرست انتخابی دانشجویان خواهان تحصیل در خارج از کشور، به چشم میخورد.

کیفیت دانشگاه های کشور مجارستان

از لحاظ اعتبار بین المللی باید گفت که دانشگاه های کشور مجارستان در رنکینگ جهانی دانشگاه ها قرار گرفته و حائز رتبه هایی شده اند .که این امر خود به اعتبار بین المللی هرچه بیشتر دانشگاه های کشور کمک کرده است. در میان اسامی رده بندی شده  در دنیا ، نام دانشگاه  اقتصاد و تکنولوژی بوداپست، دانشگاه لوراند و دانشگاه ژگ و نیز دانشگاه سگد به چشم میخورد.

دانشگاه اقتصاد و تکنولوژی بوداپست:

در رده بندی جهانی دارای رتبه ی 314 و در بین دانشکاه های اروپای مرکزی و شرقی رتبه ی 4 ام را دارد.

دانشگاه اتووس لوراند:

این دانشگاه در جایگاه 360 در دنیا و رتبه ی 5 ام در اروپای شرقی و مرکزی قرار گرفته است.

دانشگاه ژگ:

این مرکز دارنده ی رتبه ی جهانی 458 و همچنین رتبه 10 در اروپای شرقی و مرکزی میباشد.

دانشگاه سگد:

این واحد آموزشی مابین رده ی 501 تال 550 جهانی قرار داشته و در زمینه ی دو رشته ی داروسازی و زبان شناسی به طور اخص در زمره ی 200 دانشگاه برتر در جهان ، شناخته شده است. 

افزون بر این لیست میتوان نام دانشگاه دبرسن با رتبه ای  بین 601 تا 650 جهانی و همچنین دانشگاه کوروینوس مابین 651 تا 700 و نیز دانشگاه پچ با دارا بودن رتبه ی 853 در بین برترین های دنیا را نیز اضافه کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی تحصیل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلای در تماس باشید

021-88288200