سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحصیل رایگان درپرتغال

تحصیل رایگان در پرتغال

کشور پرتغال در جنوب غربی اروپا قرار دارد که دارای مرز آبی با اسپانیا و اقیانوس اطلس میباشد . قوانین این کشور برای اخذ اقامت بسیار راحت تر از سایر کشور های اروپایی میباشد و پایین بودن هزینه های زتدگی در پرتغال و شرایط تحصیل در پرتغال و تحصیل رایگان در پرتغال ودانشگاه های پرتغال و خرید ملک ارزان دلایل مهاجرت افراد زیادی به این کشور بوده است. لیسبون پایتخت این کشور پایین ترین نرخ جرم و جنایت رادر بین شهر های دنیا دارد و یکی از امن ترین  شهر های دنیا محسوب میگردد. این کشور به دلیل دارابودن آب و هوا خوب و امکانات و تسهیلاتی که برای تحصیل در آن وجود دارد  متقاضیان بسیاری برای تحصیل را به خود جذب نموده است . کشور پرتغال دارای دانشگا هایی با رنکینک بالا در بین کشور های اروپایی و در سطح جهان است .

میزان شهریه در پرتغال

تحصیل در کشور پرتغال رایگان نمیباشد اما میزان شهریه پرداختی دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی دراین کشور در مقایسه با بسیاری از کشور ها ی اروپایی مقرون به صرفه تر میباشد . در کشور پرتغال تحصیل در دو بخش خصوصی و دولتی انجام میشود . هزینه تحصیل دردانشگاه های  خصوصی پرتغال بسیاربالااست . به همین جهت افراد تقاضی برای تحصیل در کشور پرتغال بیشتر در صدد این هستند  که در دانشگاه های دولتی کشور پرتغال پذیرفته شوند .

دانشگا های پرتغال

در دانشگا های پرتغال هزینه تحصیل از دانشجو به صورت یکجا و برای یک سال دریافت میگردد .هزینه تحصیل دانشجویانی که در مقاطع کارشناسی و ارشد دانشگا های پرتغال تحصیل میکنند در سال در حدود 950تا 1250یور یعنی 5/50میلیون خواهد بود . در مقطع کارشناسی و ارشد  پرتغال تحصیل رایگان وجود ندارد.

مقطع دکتری در کشور پرتغال

در مقطع دکتری کشور پرتغال تحصیل رایگان وجود نداردولی  هزینه تحصیل  در این مقطع ارزان میباشد و دانشجویان برای تحصیل در مقطع دکتری باید سالیانه هزینه ای در حدود 2500تا 3000دلار به دانشگا ه پرداخت نمایند که باید به این هزینه هزینه ثبت نام دوره تحصیلی به مبلغ 25 تا 35 یورو را نیز اضافه نمود.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200