سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحصیل رایگان در هلند

تحصیل رایگان در هلند

افراد زیادی هستند که به دنبال ادامه ی تحصیل در خارج از کشور هستند که بتوانند تحصیل رایگان در هلند داشته باشند. با توجه به هزینه های زیادی که افراد برای تحصیل در کشور های مختلف باید پرداخت کنند. به همین دلیل کشوری را برای تحصیل انتخاب می کنند که گزینه ی تحصیل رایگان را داشته باشد.

شرایط تحصیل رایگان در هلند

کشور هلند جزو کشور هایی است که به اتباع خارجی تحصیل رایگان ارائه می دهد. بنابراین علاوه بر داشتن یک دوره تحصیلی با کیفیت عالی می توانید تحصیل رایگان در هلند را نیز تجربه کنید. 
معمولا افراد برای تحصیلات تکمیلی خود کشور هلند را انتخاب می کنند. اما هستند افرادی که بخواهند تحصیلات قبل دانشگاه را در این کشور بگذرانند. این افراد بدون هزینه می توانند در کشور هلند در مدارس دولتی هلند ادامه تحصیل دهند.

تحصیلات دانشگاهی کشور هلند

تحصیلات دانشگاهی در کشور هلند که شامل سه مقطع لیسانس،فوق لیسانس و دکترا می باشد. مدت تحصیل در مقطع لیسانس 4 سال با گذراندن 240 واحد و در مقطع فوق شامل یک تا 2 سال شامل 60 تا120 واحد و دکترا شامل 10 واحد در طی 3 سال است. 
در کشور هلند دو مقاطع دانشگاهی تحصیل رایگان به صورت کاملا رایگان نیست. بلکه افراد می بایست مبلغی را به عنوان شهریه ی دانشگاه در هلند پرداخت کنند. دانشجویان خارجی در مقطع لیسانس سالیانه مبلغی حدود 8 تا12 هزار یورو باید پرداخت کنند. این مبلغ در دوره ی فوف لیسانس در کشور هلند حدود 8 تا20 هزار یورو در طول سال است. البته هزینه های زندگی در هلند در مقاطع دانشگاهی در کشور هلند بستگی به نوع دانشگاه و خود فرد دارد. مبلغ های که ذکر شد به صورت تقریبی و میانگین بود. 

کمک هزینه های تحصیلی در هلند

افراد می توانند با استفاده از کمک هزینه های تحصیلی، تحصیل رایگان کشور هلند را تجربه کنند. از طریق کمک هزینه های تحصیلی و دادن وام دانشجویی افراد تا حدودی می توانند هزینه های تحصیل خود را پوشش دهند. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی تحصیل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلای در تماس باشید

021-88288200